Komunikat Prasowy

Komunikat Prasowy
Bratysława, 22 kwietnia 2025
Textile House i Barbora Yurkovic rozpoczynają kampanię BE UP! – Świętując Dzień Ziemi poprzez modę zrównoważoną

Nie każda rzecz musi być idealna, aby miała wartość. Nawet ubrania, które wydają się nienoszalne, mogą zabłysnąć w nowym świetle. Z okazji Dnia Ziemi, firma Textile House zainaugurowała kampanię BE UP!, której celem jest zainspirowanie społeczeństwa do bardziej zrównoważonego podejścia do mody poprzez upcykling – twórcze odnawianie ubrań z naciskiem na styl i odpowiedzialność.

Ambasadorką kampanii została znana projektantka mody i influencerka Barbora Yurkovic, która będzie dzielić się praktycznymi poradami podczas warsztatów, w filmikach oraz w mediach społecznościowych – pokazując, jak tchnąć nowe życie w ubrania, które w przeciwnym razie zostałyby zapomniane w szafach lub, co gorsza, trafiłyby na śmietnik.

„Naszym celem jest pokazanie ludziom, że moda nie musi być szybka, by być modna, a unikatowe stylizacje z osobistym akcentem można stworzyć z materiałów z drugiej ręki” – mówi Jane Nielsen, dyrektor generalna Textile House.

Textile House, od lat lider w dziedzinie mody second-hand, tworzy przestrzeń, w której zwykłe rzeczy stają się niezwykłymi historiami. Upcykling to nie tylko ekologiczne rozwiązanie, ale również sposób na wyrażenie kreatywności i wkład w ochronę planety.

________________________________________
Więcej na :
www.textilehouse.sk
IG: @textilehouse_

________________________________________